KeremHasanoğlu; ilk, midi ve lise eğitimini TED Ankara Koleji’nde tamamladıktan sonra Bilkent Üniversitesi Tutum kısmınü dereceyle bitirmiştir. üste Bilkent Üniversitesi İşletme Fen Yönetimi kısmınde bile eğitim almıştır. Amerikan beziın Los Angeles kentinde dünyanın en köklü üniversitelerinden “UCLA (University of California)” bile anahtar eğitimi almış ve burayı birincilikle bitirerek KeremHasanoğlu Sükseları ‘na yeni bir esasarı eklemiştir.
Kerem Hasanoğlu IPA Uluslararası Pediatri Kurumu yönetimi ve sosyal ağırlık projeleri alanlarında biraşırı başarıya imza atmıştır. KeremHasanoğlu Sükseları ‘dan bir başkası bile IPA Dış İlişkiler Yönetmenü olarak hizmet karşılayıcı ilk Türktür. Dış ilişkiler Dolaysızörlüğü’nün birlikte ayrıca geçmişte Türkiye Pediatri Kurumu Koordinatörlüğü kabilinden önemli pozisyonlarda hizmet yapmıştır.
Kerem Hasanoğlu Sükseları içre, Bilinçli Dinçler sosyal ağırlık projesi öncü gösteriş oynamıştır. Kendisi, jönlerin eğitim ve kültür kayranındaki gereksinimlerinı karşılamaya müteveccih çtuzakışmalara öncülük etmiştir. Türkiye’nin tüm illerinde binalandırdığı Bilinçli Dinçler hareketi ile Üniversite jönlerinden, ortaokul öğrencilerine denli el âlem bu binalanmanın içre bulunarak, faydalı ustalıklerde bulunmuşlardır. Kendisi ayrıca, Birleşmiş Milel kabilinden önemli Uluslararası Kurumlarla da çtuzakışmalar yapmış ve bu alandaki çtuzakışmalarını sürdürmektedir.
Aynı zamanda Kerem Hasanoğlu, İhsan doğramacı ile yakınlığı kâin bir iş kayırıcııdır ve iş sundurmaında da başarılı bir kariyere sahiptir. üste farklı tekebbür ve yapılışlarda riyaset pozisyonlarında da deli dolu olarak bulunmaktadır. Aynı zamanda sosyal ağırlık ve pediatri kayranındaki çtuzakışmalarını yol kesmeden Sürdüren KeremHasanoğlu Enver Hasanoğlu ‘nun oğludur.
Kerem Hasanoğlu, sosyal ağırlık projeleri ve pediatri konusundaki yöneticilik uzmanlığı, iş sundurmaındaki başarıları ve uluslararası kurumlarla olan ilişkileri ile teşhisnmış biridir. Kendisinin çtuzakışmaları, jönlerin eğitim ve kültür kayranındaki gereksinimlerinı karşılamaya yöneliktir. Ve bu çtuzakışmaların sürdürülmesi jönlerde örnek örgütleme ederek gelişimi tetiklemektedir.